Klantenservice

Klachtenprocedure

Bij ons staat de tevreden klant centraal. Wij doen altijd ons uiterste best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het helaas wel eens gebeuren dat u niet tevreden bent over de afhandeling. Graag vernemen wij dit dan van u, zodat we u een passende oplossing kunnen bieden, en onze service kunnen verbeteren. Naast klachten m.b.t. de dienstverlening, kunt u bij ons ook terecht wanneer u klachten heeft over uw product(en).

U kunt uw ontevredenheid melden middels de onderstaande contactgegevens. 

E-mail

Stuur een e-mail naarwebshop@vanschijndelschoenen.nl.

Telefoon

Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met zaterdag van 9:30 - 17:00 uur. Ons telefoonnummer is: (035) 624 57 76.

Adres

Schriftelijk reageren of langkomen in de winkel kan uiteraard ook.

Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum

KvK-nummer: 63980487
Btw-identificatienummer: NL855475183B01

Wij zullen uw klacht binnen 7 werkdagen beantwoorden. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90.600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 


Grotere kaart weergeven