Klantenservice

Bezorgen of afhalen

Waar kan de bestelling bezorgd worden?

U kunt kiezen om uw bestelling gratis op te halen in ons filiaal in Hilversum:
Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum
T: (035) 624 57 76
E: webshop@vanschijndelschoenen.nl

U kunt uw bestelling ook laten thuisbezorgen of op een ander door u opgegeven afleveradres. Tevens is het mogelijk de bestelling op een Postkantoor of Businesspoint van PostNL te laten bezorgen zodat u deze hier kunt afhalen. Hieraan zijn geen kosten verbonden. De locaties van deze Postkantoren en Businesspoints kunt u vinden op: www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/locatiewijzer.

Wat zijn de verzendkosten?

U kunt kiezen om uw bestelling gratis op te halen in ons filiaal in Hilversum:
Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum
T: (035) 624 57 76

Bij verzending naar een door u op te geven adres brengen wij €3,95 verzendkosten in rekening indien u bestelt voor een bedrag tot €35. Bestelt u voor een bedrag vanaf €35 dan zijn de verzendkosten gratis.

Wat zijn de levertijden?

U kunt uw bestelling binnen 2-3 werkdagen verwachten.

PostNL is onze bezorgpartner en hanteert de volgende bezorgtijden:

  • maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 21:30 uur;
  • zaterdag tussen 9:00 en 18:00 uur.

Na inloggen kunt u onder “Mijn bestelling” uw bestelling volgen.

Zodra de bestelling is verwerkt, zal er een e-mail worden verzonden dat het pakket onderweg is met een 3S code en een link om het pakket te volgen. U kunt deze code invoeren op de site van PostNL: https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox.

Kan ik een bestelling naar een ander adres laten versturen?

Ja, u kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven. Bijvoorbeeld uw werkadres. Tevens is het mogelijk de bestelling op een Postkantoor of Businesspoint van PostNL te laten bezorgen zodat u deze hier kunt afhalen. De locaties van deze postkantoren en business points kunt u vinden op: www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/locatiewijzer.

Als ik niet thuis ben, waar wordt mijn pakketje dan afgeleverd?

Als u niet thuis bent, dan laat de postbezorger een briefje voor u achter. Op dit briefje leest u wanneer het pakket opnieuw wordt aangeboden. Indien de buren thuis zijn, wordt het pakket bij de buren afgegeven.

Bent u ook de tweede keer niet thuis, dan kunt u het pakket bij het dichtstbijzijnde Postkantoor of Businesspoint van PostNL ophalen. Let op dat je bij het ophalen van uw pakket een geldig legitimatiebewijs meeneemt!

Kan iemand anders mijn pakket ophalen op het postkantoor?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Om er zeker van te zijn dat de bestelling bij u aankomt wordt er op het Postkantoor of Businesspoint gevraagd naar uw identiteitsbewijs (geldig paspoort, rijbewijs of identiteitskaart).

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook kunt u de order op de site terugvinden bij "Orderstatus". Zodra de betaling heeft plaatsgevonden ontvangt u van ons een e-mail wanneer dat heeft plaatsgevonden en zal de bestelling worden verwerkt. Zodra de bestelling is verwerkt, zal er nogmaals een e-mail worden verzonden dat het pakket onderweg is met een 3S code en een link om het pakket te volgen. U kunt deze code ook invoeren op de site van PostNL: https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Nee, buiten Nederland bezorgen wij niet.

U kunt vanuit andere landen bestellen en uw bestelling afhalen bij ons filiaal in Hilversum of het bij familie of kennissen laten bezorgen.