Klantenservice

Veelgestelde vragen

/Klantenservice/VeelgesteldeVragen.htmlBezorgen

Waar kan de bestelling bezorgd worden?

U kunt kiezen om uw bestelling gratis op te halen in ons filiaal in Hilversum:
Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum
T: (035) 624 57 76
E: webshop@vanschijndelschoenen.nl

U kunt uw bestelling ook laten thuisbezorgen of op een ander door u opgegeven afleveradres. Tevens is het mogelijk de bestelling op een Postkantoor of Businesspoint van PostNL te laten bezorgen zodat u deze hier kunt afhalen. Hieraan zijn geen kosten verbonden. De locaties van deze Postkantoren en Businesspoints kunt u vinden op: www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/locatiewijzer.

Wat zijn de verzendkosten?

U kunt kiezen om uw bestelling gratis op te halen in ons filiaal in Hilversum:
Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum
T: (035) 624 57 76

Bij verzending naar een door u op te geven adres brengen wij €3,95 verzendkosten in rekening indien u bestelt voor een bedrag tot €35. Bestelt u voor een bedrag vanaf €35 dan zijn de verzendkosten gratis.

Wat zijn de levertijden?

U kunt uw bestelling binnen 2-3 werkdagen verwachten.

PostNL is onze bezorgpartner en hanteert de volgende bezorgtijden:

  • maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 21:30 uur;
  • zaterdag tussen 9:00 en 18:00 uur.

Na inloggen kunt u onder “Mijn bestelling” uw bestelling volgen.

Zodra de bestelling is verwerkt, zal er een e-mail worden verzonden dat het pakket onderweg is met een 3S code en een link om het pakket te volgen. U kunt deze code invoeren op de site van PostNL: https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox.

Kan ik een bestelling naar een ander adres laten versturen?

Ja, u kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven. Bijvoorbeeld uw werkadres. Tevens is het mogelijk de bestelling op een Postkantoor of Businesspoint van PostNL te laten bezorgen zodat u deze hier kunt afhalen. De locaties van deze postkantoren en business points kunt u vinden op: www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/locatiewijzer.

Als ik niet thuis ben, waar wordt mijn pakketje dan afgeleverd?

Als u niet thuis bent, dan laat de postbezorger een briefje voor u achter. Op dit briefje leest u wanneer het pakket opnieuw wordt aangeboden. Indien de buren thuis zijn, wordt het pakket bij de buren afgegeven.

Bent u ook de tweede keer niet thuis, dan kunt u het pakket bij het dichtstbijzijnde Postkantoor of Businesspoint van PostNL ophalen. Let op dat je bij het ophalen van uw pakket een geldig legitimatiebewijs meeneemt!

Kan iemand anders mijn pakket ophalen op het postkantoor?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Om er zeker van te zijn dat de bestelling bij u aankomt wordt er op het Postkantoor of Businesspoint gevraagd naar uw identiteitsbewijs (geldig paspoort, rijbewijs of identiteitskaart).

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook kunt u de order op de site terugvinden bij "Orderstatus". Zodra de betaling heeft plaatsgevonden ontvangt u van ons een e-mail wanneer dat heeft plaatsgevonden en zal de bestelling worden verwerkt. Zodra de bestelling is verwerkt, zal er nogmaals een e-mail worden verzonden dat het pakket onderweg is met een 3S code en een link om het pakket te volgen. U kunt deze code ook invoeren op de site van PostNL: https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Nee, buiten Nederland bezorgen wij niet.

U kunt vanuit andere landen bestellen en uw bestelling afhalen bij ons filiaal in Hilversum of het bij familie of kennissen laten bezorgen.

 

Retourneren en ruilen

Kan ik een artikel retourneren of ruilen?

Ja, u heeft een zichttermijn (herroepingstermijn) van 14 dagen, ingaande de dag waarop u of een door u aangewezen derde (niet zijnde de vervoerder) de door u bestelde artikelen fysiek in bezit krijgt. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring per post of e-mail op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen:

Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum
E: webshop@vanschijndelschoenen.nl.

U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden formulier voor herroeping (.PDF-document), maar bent hiertoe niet verplicht.

Voorbeeld herroepingsformulier: 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

U dient de goederen zo direct, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen in onze winkel. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Dit kan op 3 manieren:

1. 
 
 
 

U brengt het artikel terug naar onze winkel in Hilversum:
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum
(035) 624 57 76

2. 






U maakt gebruik van de, in de schoenendoos, bijgeleverde retourlabel en geeft het pakketje af bij een PostNL postkantoor of servicepunt.
U hoeft bij PostNL niets te betalen maar wij brengen u €5,50 in rekening.
Voordelen voor u:
- U kunt het pakketje met retourlabel zo afgeven bij PostNL
- U hoeft bij PostNL niets af te rekenen
- U bent goedkoper uit (€5,50 in plaats van €6,95)

3. 





U verzorgt de verzending van het pakketje naar ons adres in Hilversum zelf.
U betaalt de verzendkosten aan de partij die het pakketje voor u bij ons bezorgt.
Ons adres is:
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum
(035) 624 57 76

Bij de retourzending dient u het formulier voor herroeping (retourformulier) ingevuld mee te zenden. Deze hebben wij al grotendeels voor u ingevuld en kunt u downloaden door te klikken op het internetadres dat u van ons ontvangt in de e-mail waarin de verzending van de artikelen aan u wordt bevestigd (tezamen met de factuur en de PostNL track- & tracecode).

Voorbeeld herroepingsformulier: 

U ontvangt in ieder geval zo spoedig mogelijk, uiterlijk 14 dagen na ontbinding het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) terug op de bankrekening die u gebruikt heeft bij de aankoop. Wij hebben het recht te wachten met terugbetalen tot wij de artikelen retour hebben ontvangen of u heeft aangetoond dat u de artikelen retour heeft gestuurd (al naar gelang welk tijdstip eerst valt).

Tijdens de zichttermijn dient u zorgvuldig om te gaan met de artikelen en slechts in die mate te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u deze artikelen wenst te behouden. U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg is van het gebruik hiervan dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van deze artikelen vast te stellen. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het bestelde met alle geleverde toebehoren in de originele verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) aan ons te retourneren zoals hiervoor omschreven.

Indien u een andere maat of kleur wenst, kunt u het artikel gratis omruilen in onze winkel of een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien gebeuren dat u na aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. Wij raden u dan ook aan de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en indien nodig zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen:
Van Schijndel Schoenen
T: (035) 624 57 76
E: webshop@vanschijndelschoenen.nl

Kan ik een artikel ook terugbrengen of ruilen in de winkel in Hilversum?

Ja, dat is mogelijk in onze winkel:
Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum
T: (035) 624 57 76
E: webshop@vanschijndelschoenen.nl

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort van mijn retour gestuurde artikelen?

U ontvangt in ieder geval zo spoedig mogelijk, uiterlijk 14 dagen na ontbinding het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) terug op de bankrekening die u gebruikt heeft bij de aankoop. Wij hebben het recht te wachten met terugbetalen tot wij de artikelen retour hebben ontvangen of u heeft aangetoond dat u de artikelen retour heeft gestuurd (al naar gelang welk tijdstip eerst valt). Het terugsturen van het pakket is bij ons altijd voor rekening van de klant (behalve natuurlijk indien het een mankement betreft).

Tijdens de zichttermijn dient u zorgvuldig om te gaan met de artikelen en slechts in die mate te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u deze artikelen wenst te behouden. U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg is van het gebruik hiervan dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van deze artikelen vast te stellen. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het bestelde met alle geleverde toebehoren in de originele verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) aan ons te retourneren zoals hiervoor omschreven.

Moeten de artikelen in de originele verpakking geretourneerd worden?

Ja, de artikelen met alle geleverde toebehoren dienen in de originele verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) geretourneerd te worden.

Kan mijn retourzending ook thuis worden opgehaald?

Nee, het is alleen mogelijk om een verzending te retourneren via het Businesspoint of het Postkantoor van PostNL. De locaties van deze Postkantoren en Businesspoints kunt u vinden op: www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/locatiewijzer.

Waarom moet ik de verzendkosten van de retourzending betalen als ik een artikel omruil?

De verzendkosten komen bij retourzendingen altijd voor rekening van de klant. Gezien de marge op de schoenen kunnen wij het ons niet permitteren ook de verzendkosten bij een retourzending voor onze rekening te nemen. Ervaring heeft ons geleerd dat er veel meer schoenen besteld worden met het doel een deel te retourneren. Het gevolg is dat wij de schoenen langer kwijt zijn (en dus niet kunnen verkopen) en geconfronteerd worden met veel hogere kosten. De consequentie zou vervolgens zijn dat de schoenen aanzienlijk duurder worden en dat is uiteraard niet de bedoeling.

Maten

Hoe weet ik of iets past?

Naast de lengtemaat is aandacht voor de breedte van de voet, en dus de schoen, ook aan te raden.
Indien u uw schoenmaat niet weet, kunt u deze relatief makkelijk bepalen op de volgende manier:

  1. U meet de lengte van uw voet en de balomvang (beide in cm) van de voet (voet belast);
  2. Onder het kopje "Lengtemaat" kunt u deze lengte vertalen naar een maat: Europese maat (EU) of Engelse maat (UK);
  3. Achter deze maat kunt u op dezelfde rij onder het kopje "Balomvang" de wijdtemaat bepalen;
  4. De wijdtemaat staat bovenin de tabel.

Schoenen in onze collectie komen in de volgende breedtematen voor:

Breedte C, D en E : zeer smalle tot smalle voet
Breedte F en E : normale / gemiddelde voet
Breedte H en I : iets bredere voet
Breedte J, K en M : extra brede voet
   

Voorbeelden:

  1. Damesvoet:
    Lengtemaat is 23,7 cm en balomvang is 23,0 cm
    Lengtemaat is 37½ / 4½ en wijdtemaat is H
  2. Herenvoet:
    Lengtemaat is 27,5 cm en balomvang is 25,5 cm
    Lengtemaat is 43 / 9 en wijdtemaat is G

Hieronder vindt u de maattabel met de daarbij horende maten in centimeters

 

 

Inloggen

Bestaande webshop klanten

Heeft u al eerder iets in de webshop bij Van Schijndel Schoenen besteld, dan kunt u inloggen met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u heeft ingesteld.

Wachtwoord vergeten?

Geen probleem. Klik hier om het opnieuw op te vragen. U ontvangt een e-mail met instructies over hoe u uw wachtwoord opnieuw instelt.

Nieuwe webshop klanten

Bent u een nieuwe klant? Vul dan tijdens de bestelling uw contact- en aflevergegevens in. Op deze manier kunnen wij de bestelling naar het juiste adres sturen. Ook vragen we u om een wachtwoord aan te maken. Samen met uw e-mailadres logt u hiermee de volgende keer snel in.

 

Bestellen

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u in principe geen wijzigingen meer door voeren. Indien de order is geplaatst en u ontdekt dat u niet het juiste artikel heeft besteld, kunt u altijd contact met ons opnemen:
Van Schijndel Schoenen
T: (035) 624 57 76

Wij zullen dan direct kijken of de juiste maat/schoen nog op voorraad is en de order kan worden gewijzigd.

Als u heeft gekozen om de bestelling op te halen bij ons filiaal in Hilversum, dan kunt u de reservering alleen nog annuleren via een e-mail onder vermelding "Annuleer reservering" met bijbehorend bestelnummer of even bellen:
Van Schijndel Schoenen
T: (035) 624 57 76
E: webshop@vanschijndelschoenen.nl

Kan ik een bestelling ook ophalen in de winkel?

Ja dit kan. U kunt tijdens de bestelling in de webshop aangeven of u de bestelling in ons filiaal in Hilversum wilt ophalen:
Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum

Wel dient u de artikelen binnen 5 werkdagen na bestelling op te halen.

Kan ik een bestelling ook naar een ander adres laten versturen?

Ja, u kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven. Bijvoorbeeld je werkadres of op een Postkantoor of Businesspoint van PostNL. De locaties van deze Postkantoren en Businesspoints kunt u vinden op: www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/locatiewijzer.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Maak een voorselectie van schoenen die u wilt bekijken. Gebruik hiervoor de tabbladen en de navigatie waarmee u de selectie kunt verkleinen. Door op de afbeelding van een schoen te klikken ontvangt u meer informatie van de betreffende schoen. Klik vervolgens op de maat die u wilt bestellen.

U kunt verder gaan met bestellen of verder winkelen. Kiest u voor “bestellen” dan komt u in een scherm waarbij u een account kunt aanmaken indien u nog geen klant bent. Bent u al klant dan kunt u uw emailadres en wachtwoord opgeven en dan kunt u inloggen. Als u een account hebt aangemaakt, kunt u verder gaan met de bestelling. Vervolgens komt u weer in uw bestelscherm en kunt u uw gegevens en bestelling controleren. Daarna gaat u “naar betalen” en kunt u uw betaalwijze kiezen. U kunt kiezen uit 4 opties:

  1. betalen met iDEAL (internetbankieren). Met iDEAL kunt u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen uw vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk.
    Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL. U hoeft zich hiervoor niet aan te melden. U kiest uw bank en u wordt doorgelinkt naar uw eigen internetbankieromgeving waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en doet de betaling. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Zodra de betaling door ons is ontvangen, zal de bestelling zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de volgende werkdag) worden bezorgd.
  2. creditcard. U kunt ook veilig betalen met uw CreditCard. De CreditCard gegevens worden niet in ons systeem opgeslagen. Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u een link naar de aparte hoog beveiligde betaalomgeving. Daar dient u de aangegeven stappen te volgen. Zodra de betaling door ons is ontvangen zal de bestelling zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de volgende werkdag) worden bezorgd.
  3. vooruitbetalen. Indien u kiest voor de optie vooruitbetalen dan ontvangt u van ons een mail met de betaalgegevens. Zodra de betaling door ons is ontvangen zal de bestelling zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de eerstvolgende werkdag na ontvangst van de betaling) worden bezorgd.
  4. onder rembours. Indien u kiest voor de optie rembours zal de bestelling zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de volgende dag) worden bezorgd. U dient een handtekening voor ontvangst te zetten en het factuurbedrag te betalen. Voor een bestelling die onder rembours zal worden bezorgd, brengen wij €20,00 in rekening.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed geregistreerd is?

Na het succesvol afronden van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van uw bestelling. Ook kunt u de status van uw bestelling volgen door in te loggen en te kijken onder “Bestel historie”. Voor dit laatste dient u wel een account (e-mailadres en wachtwoord) te hebben aangemaakt.

Kan ik ook vanuit het buitenland een artikel bestellen?

Nee, buiten Nederland bezorgen wij niet.

U kunt vanuit andere landen bestellen en uw bestelling afhalen bij ons filiaal in Hilversum of het bij familie of kennissen laten bezorgen.

 

Betalen

Hoe kan ik betalen?

  1. betalen met iDEAL (internetbankieren). Met iDEAL kunt u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen uw vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk.
    Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL. U hoeft zich hiervoor niet aan te melden. U kiest uw bank en u wordt doorgelinkt naar uw eigen internetbankieromgeving waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en doet de betaling. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Zodra de betaling door ons is ontvangen, zal de bestelling zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de volgende werkdag) worden bezorgd.
  2. creditcard. U kunt ook veilig betalen met uw CreditCard. De CreditCard gegevens worden niet in ons systeem opgeslagen. Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u een link naar de aparte hoog beveiligde betaalomgeving. Daar dient u de aangegeven stappen te volgen. Zodra de betaling door ons is ontvangen zal de bestelling zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de volgende werkdag) worden bezorgd.
  3. vooruitbetalen. Indien u kiest voor de optie vooruitbetalen dan ontvangt u van ons een mail met de betaalgegevens. Zodra de betaling door ons is ontvangen zal de bestelling zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de eerstvolgende werkdag na ontvangst van de betaling) worden bezorgd.
  4. onder rembours. Indien u kiest voor de optie rembours zal de bestelling zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de volgende dag) worden bezorgd. U dient een handtekening voor ontvangst te zetten en het factuurbedrag te betalen. Voor een bestelling die onder rembours zal worden bezorgd, brengen wij €20,00 in rekening.

Is het veilig om te betalen op de site van Van Schijndel Schoenen?

Ja, het is veilig om te betalen in onze webshop. Er wordt gebruik gemaakt van een beveiligde betaalomgeving. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt. 

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Ja, de genoemde prijzen op onze website zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.

 

Mijn bestelling

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Na inloggen kunt u onder “Bestelhistorie” uw bestelling volgen.

 

Mijn gegevens

Ik ben verhuisd en wil mijn gegevens wijzigen

Na inloggen, kunt u onder “Mijn gegevens” uw wijzigingen doorvoeren.

Wachtwoord vergeten?

Geen probleem. Klik hier om het opnieuw op te vragen. U ontvangt een e-mail met instructies over hoe u uw wachtwoord opnieuw instelt.

 

Internationaal

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Nee, buiten Nederland bezorgen wij niet.

U kunt vanuit andere landen bestellen en uw bestelling afhalen bij ons filiaal in Hilversum of het bij familie of kennissen laten bezorgen.

Kunnen particulieren exclusief BTW kopen?

Het is mogelijk om uw bestelling te plaatsen en uw BTW terug te krijgen. De BTW kunt u onder de volgende voorwaarden terugvragen:

  • U woont buiten de EU en wilt een product uitvoeren welke gebruikt wordt in dat land.
  • U krijgt van Van Schijndel Schoenen een factuur waar het BTW-bedrag duidelijk vermeld staat.
  • Uw naam en adres in het buitenland moeten op de factuur staan.

Wanneer u het product gaat uitvoeren dient u bij de douane een validatie stempel te halen voordat u de EU verlaat. U moet uw aankopen kunnen tonen. Of u per vliegtuig, trein of auto reist, u kunt de aankoopbonnen laten stempelen door de Douane in het laatste land dat u aandoet voordat u de EU verlaat. Deze gestempelde factuur kunt u vervolgens naar Van Schijndel Schoenen sturen voor BTW teruggave:
Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum

Nadat u de factuur heeft opgestuurd en nadat Van Schijndel Schoenen alles heeft gecheckt, ontvangt u binnen 14 dagen de teruggave op het door u opgegeven rekening.

Let op: Vanuit Van Schijndel Schoenen krijgt u dus gewoon een factuur inclusief BTW, u dient het volledige bedrag te voldoen waarna u, na het doorlopen van bovenstaande stappen, de BTW kunt terugkrijgen.

 

Winkel

Kan ik een artikel ook terugbrengen of ruilen in het filiaal in Hilversum?

Ja, dit is mogelijk in ons filiaal:
Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum
T: (035) 624 57 76
E: webshop@vanschijndelschoenen.nl

U dient het retourformulier ingevuld mee te nemen. Deze hebben wij al grotendeels voor u ingevuld en kunt u downloaden door te klikken op het internetadres dat u van ons ontvangt in de e-mail waarin de verzending van de artikelen aan u wordt bevestigd (tezamen met de factuur en de PostNL track- & tracecode). Uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retourzending (in ieder geval zo spoedig mogelijk, uiterlijk 14 dagen na ontbinding) ontvangt u het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten terug op de bankrekening die u gebruikt heeft bij de aankoop.

Tevens dient u het artikel met alle geleverde toebehoren in de originele verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) mee te nemen naar ons filiaal.

Kan ik een bestelling ook ophalen in de winkel?

Ja dit kan. U kunt tijdens de bestelling in de webshop aangeven of u de bestelling in ons filiaal in Hilversum wilt ophalen:
Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum

Wel dient u de artikelen binnen 5 werkdagen na bestelling op te halen.

Waar vind ik de Van Schijndel Schoenen winkel?

Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum
T: (035) 624 57 76
E: webshop@vanschijndelschoenen.nl


Grotere kaart weergeven

Nieuwsbrief

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Om u aan te melden gaat u naar het aanmeldformulier en vult u uw gegevens in.

Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

In de nieuwsbrief vindt u onderaan een link om u af te melden. U kunt zich altijd weer aanmelden als u de nieuwsbrief toch weer wilt ontvangen.

Ik heb mij aangemeld voor de nieuwsbrief maar ontvang niets

Log op de site in en bekijk onder “Mijn gegevens” of u staat aangemeld met het juiste e-mail adres en of er inderdaad een “vinkje” staat bij “Ingeschreven voor nieuwsbrief”. Staat dit allemaal correct, controleer dan uw spambox. Soms komt onze nieuwsbrief, afhankelijk van uw persoonlijke instellingen, in de spambox terecht en dient u eerst aan te geven dat de afzender veilig is.

Wat doet Van Schijndel Schoenen met mijn gegevens?

Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt. Lees hierover meer in onze privacy policy.

 

Garantie

Wat is mijn garantieperiode?

De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Deze is gebaseerd op de wet en de algemene voorwaarden van Thuiswinkel. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop.

Neem voor vragen of specifieke gevallen altijd contact op via webshop@vanschijndelschoenen.nl

Wat is de wettelijke garantie?

Dat wil zeggen dat een product voldoet aan wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Klachtenprocedure

Hoe kunt u een klacht indienen?

Bij ons staat de tevreden klant centraal. Wij doen altijd ons uiterste best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het helaas wel eens gebeuren dat u niet tevreden bent over de afhandeling. Graag vernemen wij dit dan van u, zodat we u een passende oplossing kunnen bieden, en onze service kunnen verbeteren. Naast klachten m.b.t. de dienstverlening, kunt u bij ons ook terecht wanneer u klachten heeft over uw product(en).

U kunt uw ontevredenheid melden middels de onderstaande contactgegevens. 

E-mail

Stuur een e-mail naarwebshop@vanschijndelschoenen.nl.

Telefoon

Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met zaterdag van 9:30 - 17:00 uur. Ons telefoonnummer is: (035) 624 57 76.

Adres

Schriftelijk reageren of langkomen in de winkel kan uiteraard ook.

Van Schijndel Schoenen
Schoutenstraat 14
1211 BM  Hilversum

KvK-nummer: 63980487
Btw-identificatienummer: NL855475183B01

Wij zullen uw klacht binnen 7 werkdagen beantwoorden. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90.600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Grotere kaart weergeven